faq
Strona główna
faq
61 610 30 60
Gdzie można zamówić prenumeratę?
Prenumeratę można zamówić przez formularz, który znajduje się na stronie www.getcreative.edu.pl/prenumerata-czasopisma
Czy można zamówić pojedynczy numer czasopisma?
Tak, istnieje możliwość jednorazowego zamówienia pojedynczego egzemplarza „pokazowego”. W tym celu należy wpisać w polu „Uwagi” znajdującym się w formularzu, którego numeru czasopisma dotyczy zamówienie.
Czy czasopismo dostępne jest w sprzedaży stacjonarnej?
Czasopismo można kupić w salonach sieci EMPIK w większych miastach.
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Standardowo zamówione przesyłki docierają do prenumeratorów do 5 dni roboczych od daty zamówienia.
Jaką mam pewność, że zamówienie dotarło do wydawcy?
Po złożeniu zamówienia na Państwa skrzynkę powinna automatycznie przyjść wiadomość tekstowa potwierdzająca wykonanie usługi. Prosimy o sprawdzenie również skrzynki SPAM. Jeśli wiadomość nie dotrze, prosimy o kontakt z wydawnictwem w celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
Kiedy mogę spodziewać się kolejnego numeru prenumeraty?
Czasopismo wysyłamy do czytelników w takim terminie, aby dotarło przed rozpoczęciem pierwszego miesiąca, w którym wydawany jest określony numer (do końca października, jeśli jest to numer listopadowo-grudniowy).
W jakich miesiącach ukazuje się czasopismo?
„Get Creative!” jest dwumiesięcznikiem, wydawany w miesiącach: styczeń, marzec, maj, lipiec, wrzesień, listopad.
Jaki okres obejmuje prenumerata czasopisma?
Prenumerata realizowana jest od bieżącego numeru w czasie, kiedy składane jest zamówienie. Istnieje możliwość zamówienia prenumeraty od dowolnego numeru wcześniejszego (fakt chęci zamówienia wcześniejszych numerów należy zaznaczyć w polu „uwagi” w formularzu zamówienia). W każdym przypadku prenumerata obejmuje 6 kolejnych numerów dwumiesięcznika.
Czy z prenumeraty można zrezygnować?
Zgodnie z regulaminem świadczenia usług zamówienie obowiązuje przez kolejnych 6 numerów i prenumerata odnawia się automatycznie, jeśli zamawiający nie złoży rezygnacji. Rezygnację z odnowienia cyklu prenumeraty można przesłać mailowo lub listownie na adres wydawcy.
Jak mogę zalogować się do strefy PREMIUM?
Podczas składania zamówienia nadają Państwo sobie login (mail) i hasło. Są to dane potrzebne do zalogowania do systemu. Dostęp do strefy PREMIUM nadawany jest w następnym dniu roboczym po złożeniu przez Państwa zamówienia. Od tego czasu można korzystać ze strefy PREMIUM.
Czy w strefie PREMIUM mam dostęp do pełnego archiwum?
Tak, w przypadku wykupienia dostępu w wariancie PREMIUM PLUS. Dostęp PREMIUM gwarantuje możliwość korzystania ze wszystkich materiałów dodatkowych do numerów, które obejmuje Państwa prenumerata.
W jakich godzinach można skontaktować się z wydawcą?
Grupa Wydawnicza Sematnika czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W tych godzinach odpowiadamy na Państwa telefony (czasami nie mamy możliwości odebrania, prosimy spróbować ponownie). Skrzynki mailowe czynne są całą dobę 7 dni w tygodniu ????, jednak na maile odpowiadamy w najbliższym dniu pracującym.